Mas Camp Last Friday

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Mas Camp Last Friday

So mi had to make a quick stop in Ja fi some family ting and checked out Mas Camp. Granted, mi a nuh big soca fan like the some forumites, but Byron Lee's Dragonaires (so dem call dem now) had the place rocking and mi see sey him lead singers were all Trinis. Watching some of the young girls wine up dem selves almost gi mi a workout. Mi hear that is where the new dance moves get buss fi the year. Good vibes, good food & drink, no almshouse & no undesirables. Next day a trip to Ft Clarence fi some sun, fish, bammy & salt water and mi time was up!
    Winning means you're willing to go longer, work harder, and give more than anyone else - Vince Lombardi

Originally posted by Hortical View Post
    So mi had to make a quick stop in Ja fi some family ting and checked out Mas Camp. Granted, mi a nuh big soca fan like the some forumites, but Byron Lee's Dragonaires (so dem call dem now) had the place rocking and mi see sey him lead singers were all Trinis. Watching some of the young girls wine up dem selves almost gi mi a workout. Mi hear that is where the new dance moves get buss fi the year. Good vibes, good food & drink, no almshouse & no undesirables. Next day a trip to Ft Clarence fi some sun, fish, bammy & salt water and mi time was up!
    Bossman ... anytime yuh can reach a soca party .... GUH! Worse when di gal dem a 6:30? Mi hear dem a talk bout socarobics a town .... mi envious ev'rytime mi hear di ads.
    "Jamaica's future reflects its past, having attained only one per cent annual growth over 30 years whilst neighbours have grown at five per cent." (Article)

Comment

Carnival time a the sweetest time. Chukka Cove and Drive-In Cinema 2 couldn't miss me a Mosiah. Me a go back to the Dollar Wine, Chutney Wine and Swinging Engine days. Right Mosiah??
      Hey .. look at the bright side .... at least you're not a Liverpool fan! - Lazie 2/24/10 Paul Marin -19 is one thing, 20 is a whole other matter. It gets even worse if they win the UCL. *groan*. 05/18/2011.MU fans naah cough, but all a unuh a vomit?-Lazie 1/11/2015

Comment

Originally posted by Jangle View Post
        Carnival time a the sweetest time. Chukka Cove and Drive-In Cinema 2 couldn't miss me a Mosiah. Me a go back to the Dollar Wine, Chutney Wine and Swinging Engine days. Right Mosiah??
        As fi Chukka Cove ... "my GODDDD!!!" Talk bout the good ole days.
        "Jamaica's future reflects its past, having attained only one per cent annual growth over 30 years whilst neighbours have grown at five per cent." (Article)

Comment

Undesirables? Yuh mean like bhuttu's? You sound arrogant...

Comment

Brethren I was waiting fi that reaction & mi mek that comment in jest. Mi gween fi sey sumtin bout uptown brown people but....
            Winning means you're willing to go longer, work harder, and give more than anyone else - Vince Lombardi

Comment

My comment was also in jest...kinda...

Comment

Originally posted by Hortical View Post
                Did you spot a certain forumite at the event?
                Life is a system of half-truths and lies, opportunistic, convenient evasion.”
                - Langston Hughes

Comment

Originally posted by MdmeX View Post
                  Did you spot a certain forumite at the event?
                  Mdmex, that would be difficult, dem man deh busy, jumping up in a band. Dem only gwaan like pon the forum.

Comment

Lazie how yuh a throw yuh words pon Mosiah so? Contrary to popular beliefs, Mosiah is a big activist in di carnival and soca music. Think a lie? See di evidence here:

Dat's him inna di green shirt. Yuh caan miss di headback.
                    Hey .. look at the bright side .... at least you're not a Liverpool fan! - Lazie 2/24/10 Paul Marin -19 is one thing, 20 is a whole other matter. It gets even worse if they win the UCL. *groan*. 05/18/2011.MU fans naah cough, but all a unuh a vomit?-Lazie 1/11/2015

Comment

Originally posted by Jangle View Post
                      Lazie how yuh a throw yuh words pon Mosiah so? Contrary to popular beliefs, Mosiah is a big activist in di carnival and soca music. Think a lie? See di evidence here:

Dat's him inna di green shirt. Yuh caan miss di headback.

LOL!!! Who dat front and center? Bricktop?

Comment

.....How yuh know? A the brown skin gi him whey nuh.....

Comment

I take it you weren't there then? (also in jest...kinda)...

Comment

Went to the opening event...soca is not my bag...

Comment

Originally posted by Lazie View Post
                              As fi Chukka Cove ... "my GODDDD!!!" Talk bout the good ole days.
                              CHUKKA to da COVE.....niceeeeeeeee
                              Sunday, August 28th, 2011. We will never forget !!

Comment

Working...
                              X