RBSC

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Can The Moderators Do Something Bout Dis Yute?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Can The Moderators Do Something Bout Dis Yute?

Following me round di board with him bottom argument...unnuh doh waan me get vile inside here enuh...and yuh know i can...tell di yute fi ease off di bottom argument or him gonna get him feelings hurt...last warning...

YOU A TEK THIS THING TOO SERIOUS now.......we not even know each other

Comment

S**** M****....
      Last edited by Mosiah; December 12, 2011, 09:23 PM.

Comment

huh?

Comment

Yuh blind...********
          Last edited by Mosiah; December 12, 2011, 09:23 PM.

Comment

Now keep up wit yuh bottom argument and there is more where that came from...

Comment

Originally posted by Bricktop View Post
              Yuh blind...SUCK YUH MADDA DRY...
              On most sites a ban would be in order for using language like this.

Comment

guh deh maama man BRICKY

DROP U DRAWS A TACE MI lol

Comment

he got issues

Comment

Do I look like I give a flying f@ck? Every post a mek dis eediat run in behind me a talk bout bottom argument...he has been warned...him feelings gonna get hurt...argue with me all you want...but bring up bottom argument and yuh gonna feel the wrath...awoe...

Comment

Me never get that bad....but fi real Brickie, that was unnecessary, sure you nuh know his mother and she has nothing to do with this, tell him bout him warra warra but leave the family out of this
                      Solidarity is not a matter of well wishing, but is sharing the very same fate whether in victory or in death.
                      Che Guevara.

Comment

Brick ,

Yuh figget how you used to tell me bout me love de Hershey Hiway?? when de shoe pon de odda foot... ahhh bwoyyy.
                        Peter R

Comment

So he must follow me round the board talking bout bottom and that is A okay? Ban me if unnuh want...if him come wit him bottom argument mi a guh tell him bout him madda...straight...

Comment

Me have a stalker pon yah too who seems to like bottom but its best to ignore him.

Take my advise and take a break from the forum if that will help, it nuh worth the agitation my boss

rise above that
                            Solidarity is not a matter of well wishing, but is sharing the very same fate whether in victory or in death.
                            Che Guevara.

Comment

So you should have told me bout mi madda...he has been warned...him gonna get it everytime him mention bottom to me...

Comment

Working...
                              X