Vaz seh him nuh know coke

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Vaz seh him nuh know coke

him nuh tek coke.. him not even drink coke..

lol !! woiieee !

Bare KOMEDI in yah today!

Comment

I never had sexual relations.......reminds me of Clinton's statement. More serious matter than a blow- though.
      I almost feel sorry for Vaz. Almost. The best thing him can do fi save himself is fi look fool -fool.

Comment

Sorry fi Vaz !?

gwaan sorry fi him nuh...

lol !

Comment

Add up the amount of time him say him don't know. That's above my pay grade. LOL. Me no blame him though.

Him should watch tapes of Watergate and learn to say "to the best of my recollection....."

Comment

Or is it dat di man dem vote him outta di Gen Secy wuk and suh him elect nuh fi tek nuh big blow since him nuh deh pon di front line of the party any more. Reference to pay grade. LOL

Comment

Now Vaz seh im nuh know di difference between Department of State and Department of Justice..

Komedy fi Reel... Brown Man Time ah di bes!
              TIVOLI: THE DESTRUCTION OF JAMAICA'S EVIL EMPIRE

Recognizing the victims of Jamaica's horrendous criminality and exposing the Dummies like Dippy supporting criminals by their deeds.. or their silence.

D1 - Xposing Dummies since 2007

Comment

Exactly. Count how much time say I don't know. PNP having too much fun with him. Like me say mi no blame him. Man all a ask him how come him a US citizen and him say him have no idea how US gov't work. Wicked.

Comment

Comedians on both side to rhatid.

PNP laffing? Them eff up the MOU!!!!

No cabinet approval, conflicting documents that violate Jakan law...and dem laughing. The Spanish call this CHAPUSA, we call it Bitchupry!

Lawd, save us from the Devil and the deep blue sea!

Comment

but wait.. yuh nuh hear she Vaz a eediat from long time ?

Wheh dem expect ?

"I know nudding..."

lol !

Comment

Willi if dem did get cabinet approval...dat wudda mek dat ting publik...

If it mek publik dat wudda leak out tuh di Crime Syndicate...strait

If dat did appen all now Dudus wudda still up inna Tivoli ah chill wid im Fellow Terrorist dem..an wi wudden get nuh break fram crime.. all ah dem stem ting deh fram secrecy...inna US dem call dat... PRESIDENTIAL ORDER... dat nuh guh ah Cabinet ar Congress... statecraft dat.. fi reel

Even if Peter Phillips get lick dung by dis...im duh di nation one GREAT SERVICE... strait

Recognizing the victims of Jamaica's horrendous criminality and exposing the Dummies like Dippy supporting criminals by their deeds.. or their silence.

Comment

While mi love the end, the MEANS fishy. The road to Hell is paved with...

Why stop there, him could just send yankee hitman fi tek out Dudus...

Just as ticians not supposed to sit in parliament with yankee passport, YOU MUST NOT FLOUT the law. Chaos otherwise.

Mi glad seh Dudus gone though and credit goes to both PP and Drivah, but dem both behaved objectionably. Neither are fit to lead in a sane country. But wi nuh sane, suh...

I know for a fact that BG resented Dudus.

Comment

Driva nuh ave nuh credit inna dat as far as mi concerned...im fight til im cudden fight nuh more fi protect dat criminal.... wi haffi force dat likkle Gelding fi consider resigning before di One Liad bow to di people's demand...

Mi nuh bizniz if Gelding "resented" Dudus... im resent im tru im haffi get permission fram dat likkle Reprobate fi operate inna im constituency...dat ah JLP internal tribal affair... wi ah deal wid JAMAICA'S interest... mi bun fiya pon tribal intress

Comment

Your singular focus on 'protecting Dudus' is noted.

Filed under Propaganda.

Carry on.

Comment

Him clearly played Dudus ... plain as day.

On at least this issue, PNP and JLP should have been united...Babylon unite round central issues much better. We are like kids in the playground.

Are we mature enuff to be independent?

Comment

Working...
                              X