RBSC

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jamaica's monthly murder rate dips below 80 for the first ..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Ketch dem fraid?!? Why yuh tink suh? From di Tivoli operation?!?

Let's say yuh even right bout dat, how do you explain the police's recently found courage?

BLACK LIVES MATTER

Comment

Originally posted by Mosiah View Post
      Ketch dem fraid?!? Why yuh tink suh? From di Tivoli operation?!?

Let's say yuh even right bout dat, how do you explain the police's recently found courage?
      Mosiah, you were the one that posted an article here. Either you didn't read before posting or playing to yuh ulterior motive.

"Another said, "Wi and dem link of course and wi understand di situation to but wi affi memba seh a same way di police and soldier probably ago waa run in pon wi and do di same ting wah dem do a Tivoli ..."" (Article posted by Mosiah)
      "Jamaica's future reflects its past, having attained only one per cent annual growth over 30 years whilst neighbours have grown at five per cent." (Article)

Comment

okay, sum it up for me, please. i must be missing some very salient point here.

BLACK LIVES MATTER

Comment

Police a hide behind soljah.

Like likkle bwoy hide behind them big breddah and hurl all kind a threat.

The likkle bwoy pon the receiving end haffi tek it and gwaan cool, as dem understand that the big breddah Soldjie can discipline him intermede!

Comment

Ah whappn, yuh ketch a fowl widout a grain ah corn eh.

Comment

just cool Willi everybody a jungle and dem place they did just fraid a Dudus and Tivoli so them kept their guns for protection so now them nuh need it no more, them go turn christian.

It took us 10 years and the US government to find out that a Dudus a the reason for all the violence in Jamaica and do something about it even when PNP was in power(amazing).

A wonder who Omar dida a call the irredeamables?
              Last edited by Assasin; October 14, 2010, 01:32 PM.
              • Don't let negative things break you, instead let it be your strength, your reason for growth. Life is for living and I won't spend my life feeling cheated and downtrodden.

Comment

Working...
              X