Anybody done Bikram Yoga?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Anybody done Bikram Yoga?

Mi mumma...90 minutes of hell in 110 degree temps...mi a guh fit like a racehorse when mi done...some muscle i never even know I have a twitch twitch bout di place...badman doh di yoga but Bikram a irie yute still suh...

story come to bump now..

nevah si smoke widout fiyah... anyway mi glad yuh finally come out..

Comment

Originally posted by Maudib View Post
      story come to bump now..

nevah si smoke widout fiyah... anyway mi glad yuh finally come out..
      Yeah i'll be coming out over the Venezuelan ting I took with me yuh old ************ hag lol

Comment

yes sah.. yuh and yuh Bi-Ram yoga..

Comment

Yeah try it a few times, and the first time yuh feel like a heat stroke a come on to rahtid. It loosens up yuh joints and dem sey it good fi the body. Never know sey yuh is so enlightened fi try dem tings.
          Winning means you're willing to go longer, work harder, and give more than anyone else - Vince Lombardi

Comment

Bricky - send us a videotape nuh
            Life is a system of half-truths and lies, opportunistic, convenient evasion.”
            - Langston Hughes

Comment

NO!! Please don't! We don't need to see Bricky in him biker shorts!

BLACK LIVES MATTER

Comment

The place is so hot that most of the women wear bathing suits.
                Winning means you're willing to go longer, work harder, and give more than anyone else - Vince Lombardi

Comment

So typical of you, Bricky. You wanna be a street yute, but your aristocratic pedigree couldn't resist this uptown fandangle that will become passe when the next fad arrives.

The next fad? Sipping latte on Ocean Blvd! Yeah!

Starbucks? Hell no! Can you sip a latte in Starbucks while enjoying a waft of high grade on a gentle Caribbean breeze? Alrite den! Talk to mi! Yeah!

BLACK LIVES MATTER

Comment

Originally posted by Mosiah View Post
                    Can you sip a latte in Starbucks while enjoying a waft of high grade on a gentle Caribbean breeze? Alrite den! Talk to mi! Yeah!

Remember, Big Brother is watching
                    Life is a system of half-truths and lies, opportunistic, convenient evasion.”
                    - Langston Hughes

Comment

Biker shorts mi r*ss...mi have on mi adidas sweat suit bottom...dem have a fish inna di class inna some daisy dukes bicycle shorts & him sit nex to di fattest ting in di class *kiss teet* anyway my yute this is the best workout i have ever had in my life...it's a nagging groin injury i trying to fix & it seems to be doing the trick...gets yuh blood pumping & everything stretched out...not to mention the 3/4 naked ladies

Comment

too much info, bricky. enuff!

BLACK LIVES MATTER

Comment

Yuh stay deh...you should mandate that your clients do yoga 3 times a week...different level ting fi real

Comment

Working...
                          X