No announcement yet.

Jamaica among worst countries to pay taxes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

while you are at it inform the world bank too.
    • Don't let negative things break you, instead let it be your strength, your reason for growth. Life is for living and I won't spend my life feeling cheated and downtrodden.

Comment

Well, there is a site where taxpayers can login and pay online. Does it work?

https://www.jamaicatax-online.gov.jm/
      "Jamaica's future reflects its past, having attained only one per cent annual growth over 30 years whilst neighbours have grown at five per cent." (Article)

Comment

Mi haff ah issue wid mi granpappy land
        inna maroon town (dem older heads nuh easy) Everytime mi come ah
        yaad is like mi ah run inna ah brick wall. Mi nuh use to dem tings deh but mi ah try werk wid di system. Cause mi nuh haff nuh number fi di land dem cyaan do nutten. Mi need fi fine smaddy whey border dat place wid ah number den dem can fine it. Boss mi mussi live ah merica too lang. What are they saying to me?

Comment

Arite so DM project was
          completed.

Comment

Originally posted by Jawge View Post
            Arite so DM project was
            completed.
            Is DM aware that she has a groupie that is obsessed with her?
            "Jamaica's future reflects its past, having attained only one per cent annual growth over 30 years whilst neighbours have grown at five per cent." (Article)

Comment

just imagine how much taxes you and others like you could have been paying?
              • Don't let negative things break you, instead let it be your strength, your reason for growth. Life is for living and I won't spend my life feeling cheated and downtrodden.

Comment

probably complete wid shrine and everything......

Infidelity does not consist in believing, or in disbelieving; it consists in professing to believe what he does not believe. Thomas Paine

Comment

Boss yuh nuh haff nuh sense? Which
                  damn groupie? These are the facts: Junior finance Minister DM was given the project to automate the tax system. It's obvious that it was done because you can now see the site online. Man ah yaad might cancel it, cause him nuh really inna dem tings deh. Is dat yuh fraid ah?

DM nuh married? check out har pitcha wid har man pon face book. Cho mi nuh know why mi mi yuh yuh draw mi inna dem eediat argument.

Comment

Boss wha mi tell yuh say ah
                    go happen dis year? Mi good truss mi.

Comment

Boss yuh nuh haff nuh sense? Which
                      damn groupie? These are the facts: Junior finance Minister DM was given the project to automate the tax system. It's obvious that it was done because you can now see the site online. Man ah yaad might cancel it, cause him nuh really inna dem tings deh. Is dat yuh fraid ah?

DM nuh married? check out har pitcha wid har man pon face book. Cho mi nuh know why mi mi yuh yuh draw mi inna dem eediat argument.
                      She was junior finance minister? REALLY? Yuh sure bout dat?

I see yuh even track her to facebook ... yuh right .. yuh graduate from groupie to stalker.

Comment

check out har pitcha wid har man pon face book

yuh are truly dedicated sar....

Infidelity does not consist in believing, or in disbelieving; it consists in professing to believe what he does not believe. Thomas Paine

Comment

Nuh dat was har title?

Is sickko tell me say she deh pon face book. Den mi nevah declare say mi go di same day? Yes mi go back an mi see har an har man.

Fram yuh put yuhself pon public site anybaddy can access it. If mi did ah try get har cell numba now dat would ah differnt.

Ahrite mi nat going back dere.

Comment

See my ansa to Lazie.

Ah two time mi eva visit har space.

Comment

Nuh dat was har title?

Is sickko tell me say she deh pon face book. Den mi nevah declare say mi go di same day? Yes mi go back an mi see har an har man.

Fram yuh put yuhself pon public site anybaddy can access it. If mi did ah try get har cell numba now dat would ah differnt.

Ahrite mi nat going back dere.
                              Mi lose offah yuh Jawge. A fan like you should be certain what her title was. Yes she was the junior minister.

Comment

boss that is between you and yuh shrine.....mi naw come between a man and him ... religion.

Comment

Working...
                                X