With a Jamaican turn out like this the US soccer team might

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• With a Jamaican turn out like this the US soccer team might

need to relocate the "Office" - Alaska anyone?????
    Attached Files

I was shocked...

Inna di miggle of dis economy and back to school ?!

Wow.. haffi big up di Fans dem.. dem deserve the Reggaeboyz historic victory..

Comment

Big dem up? The stadium didn't ram up till second half...these eediat fans need to have the place ram and noisy all a hour before the game...intimidate the opposition from the first whistle...

Comment

yuh know wheh name back to school ??

Consumer confidence waaaay down..

1,500 fi Bleachas.. yuh lucky !

Maybe all the uptownah dem never know how fi find the Bleachers entry..

Comment

This uptowner did...$3500? Hells to the no

Comment

Mi get half-line seating at Mid-level wid di teefing Heineken man right front a mi.. as fi di constant parade ah firm baddy gyal..

Comment

Yuh see ow Chelsea,Wolverhampton,West Brom ave di (reggae song/dub ) the liquidator to nice up di place.Man a england say is di wickedest theme song fi any club .

Wi need fi buss it..paan, nanna , nannna, Reggae Boyz ! paan,nanna, nannna Reggaeboyz.

Wi nuh even reach dat yet.
              THERE IS ONLY ONE ONANDI LOWE!

"Good things come out of the garrisons" after his daughter won the 100m Gold For Jamaica.

"It therefore is useless and pointless, unless it is for share malice and victimisation to arrest and charge a 92-year-old man for such a simple offence. There is nothing morally wrong with this man smoking a spliff; the only thing wrong is that it is still on the law books," said Chevannes.

Comment

In one sense, di Captain nuh response when dem show up! As long as dem dun buy dem ticket. It was clear to me coming in that many persons would miss much of the first half. We had enough in there from the first whistle to mek some noise. Afterall, the Americans were making some noise, complete with drums and all, and they could not have numbered more than 200.

But what a way dem quiat fi mos' a it!!!

Me? I don't come late to RB matches. Prefer sit in the stands for an hour and wait. It's never a boring wait, anyway. Just to see the many different ways the ladies will wear a black, gold and green...

BLACK LIVES MATTER

Comment

Cho big sound haffi tun up fi di win.

http://www.youtube.com/watch?v=GcyjTutxQrk

Congrats Tappa, Montesso and Rboyz.

Comment

Working...
                  X