No announcement yet.

What is the best Euro goal so far at 6/20

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

this begs a question... why are these poll results directly in contradiction to every other poll I have found ?

Dem juss a fight gainst black man..

Comment

cah we esoterical? LOL
      Peter R

Comment

The Secret Society of Ballotelites... whose ideas of goal scoring brilliance is clearly only understood by a special initiated small group of.. ? on an obscure mysterious forum..

The Rest of the World wallows in ignorance..

Comment

Originally posted by Jangle View Post
          a just so di ting set.....it look like seh yuh and Peter R live a fareen too long. Nuh ink nuh touch my finga yet but my 'puter a tell me seh me vote already....a wha di......If me did know seh a dem kind a elekshion a run, then me would a just walk wid me owna ballot box.
          Mek sure you fren dem at FIFA know bout dis...you bound fi get di job!!!
          "H.L & Brick .....mi deh pan di wagon (Man City)" - X_____ http://www.reggaeboyzsc.com/forum1/showthread.php?p=378365&highlight=City+Liverpool#p ost378365

X DESCRIBES HIMSELF - Stop masquerading as if you have the clubs interest at heart, you are a fraud, always was and always will be in any and every thing that you present...

Comment

Originally posted by Muadib View Post
            The Secret Society of Ballotelites... whose ideas of goal scoring brilliance is clearly only understood by a special initiated small group of.. ? on an obscure mysterious forum..

The Rest of the World wallows in ignorance..

If it was anybody but Balla-telli, it woulda different...dem just cyan stan' fi give my bwoy any credit. ~sad.

"The Rest of the World wallows in ignorance.."
            "H.L & Brick .....mi deh pan di wagon (Man City)" - X_____ http://www.reggaeboyzsc.com/forum1/showthread.php?p=378365&highlight=City+Liverpool#p ost378365

X DESCRIBES HIMSELF - Stop masquerading as if you have the clubs interest at heart, you are a fraud, always was and always will be in any and every thing that you present...

Comment

this begs a question... why are these poll results directly in contradiction to every other poll I have found ?

Dem juss a fight gainst black man..

You are in "good" company in this board as only you and Jangle believe seh Ibra goal betta...need I say more? Me a call bellevue tomorrow fi come fi two escapees LOL!!!!!

Comment

One more join them...guess who

Comment

This board ?

yu nuh si di list ah name under Balotelli.. dat alone mek mi know mi pon di right track !

Comment

This board ?

yu nuh si di list ah name under Balotelli.. dat alone mek mi know mi pon di right track !

Wha mek u a dis Gamma so for? The only track you deh pon is a railroad track headed for nowhere...next stop...Delusion!!! LOL!!!

Comment

I see your poll and raise yuh bout 20 wha mek it laughable..

I think the best way to describe your poll is.. Parochial..

Outa di 10 yuh have bout 3 Man City tribalist, and bout 4 Black Power activist and den 1 straight mad man represented by JB.. dat alone fi mek yuh know.. Peter and Paul fi guh preach Gospel.. leave di football ting alone..

lol ! woiee !!

Comment

Working...
                      X