What is the best Euro goal so far at 6/20

this begs a question... why are these poll results directly in contradiction to every other poll I have found ?

Dem juss a fight gainst black man..

cah we esoterical? LOL

The Secret Society of Ballotelites... whose ideas of goal scoring brilliance is clearly only understood by a special initiated small group of.. ? on an obscure mysterious forum..

The Rest of the World wallows in ignorance..

a just so di ting set.....it look like seh yuh and Peter R live a fareen too long. Nuh ink nuh touch my finga yet but my 'puter a tell me seh me vote already....a wha di......If me did know seh a dem kind a elekshion a run, then me would a just walk wid me owna ballot box.
          Mek sure you fren dem at FIFA know bout dis...you bound fi get di job!!!

Originally posted by Muadib View Post
            The Secret Society of Ballotelites... whose ideas of goal scoring brilliance is clearly only understood by a special initiated small group of.. ? on an obscure mysterious forum..

The Rest of the World wallows in ignorance..

If it was anybody but Balla-telli, it woulda different...dem just cyan stan' fi give my bwoy any credit. ~sad.

"The Rest of the World wallows in ignorance.."

this begs a question... why are these poll results directly in contradiction to every other poll I have found ?

Dem juss a fight gainst black man..

You are in "good" company in this board as only you and Jangle believe seh Ibra goal betta...need I say more? Me a call bellevue tomorrow fi come fi two escapees LOL!!!!!

One more join them...guess who

This board ?

yu nuh si di list ah name under Balotelli.. dat alone mek mi know mi pon di right track !

This board ?

yu nuh si di list ah name under Balotelli.. dat alone mek mi know mi pon di right track !

Wha mek u a dis Gamma so for? The only track you deh pon is a railroad track headed for nowhere...next stop...Delusion!!! LOL!!!

I see your poll and raise yuh bout 20 wha mek it laughable..

I think the best way to describe your poll is.. Parochial..

Outa di 10 yuh have bout 3 Man City tribalist, and bout 4 Black Power activist and den 1 straight mad man represented by JB.. dat alone fi mek yuh know.. Peter and Paul fi guh preach Gospel.. leave di football ting alone..

lol ! woiee !!