Jus tek 3 offah ElSalvador...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jus tek 3 offah ElSalvador...

and mek dem fight ovah di res ah di points. Elsalvador energetic and enthusiastic (ah wah duh mi, man mout cornah out fi bus wi big wud) and hab some good ballah, but once wi bounx di ting said way mek dem run up an dung wi criss. Honduras nah nuh creativity at all, dem jus big an strong, yuh imagine side hab 2 man advantage an could'n eben create a descent chance, dat was di most glaring deficiency ah di side. But when all ah dem team play yard, yuh done know seh dem up fi it. Wi ready fi all dem dis time.

Them have problems with the speed up top and the strong man inna the middle.

We know Honduras defense weak from long time so just attack them too.
    • Don't let negative things break you, instead let it be your strength, your reason for growth. Life is for living and I won't spend my life feeling cheated and downtrodden.

Comment

El Salvador is not in our group.

Comment

Guatamala, What's the difference -
        • Don't let negative things break you, instead let it be your strength, your reason for growth. Life is for living and I won't spend my life feeling cheated and downtrodden.

Comment

Since is astroturf them playing on Morrison and the three subs (Daley, Dadda, Watson) are the ballers with touch and will be the key to us holding the midfield.

Comment

as di mericans my Bad!!, nuh know why mi ah tink bout ElSalvador

Comment

Working...
            X