No announcement yet.

Paul campbell

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

yuh mus use some yardstick fi seh keepah dis an keepah dat dough. Yuh nevah seh di side, yuh seh di keepah dem. Di talent jus not dere wi nuh sight dat, ah jus suh, some side/playahs talented dan some simple like any team sport.

Comment

bwoy you have goat mout to rhatid.
      • Don't let negative things break you, instead let it be your strength, your reason for growth. Life is for living and I won't spend my life feeling cheated and downtrodden.

Comment

Ah one yout hab sumpn pan di side, ah Morgan. Di talent jus not dere, yuh couldah bawl blood. Now di analysis start, wi ah guh murdah di brasilian camp yah now watch it.

Comment

the Brazillian camp is a good thing. The fact is the youths are been set up for failure. We need to do way more. Long before tournament. Some a the youths don't have a idea about the basic and a that a my concern. Not even the talent level which you talk about.
          • Don't let negative things break you, instead let it be your strength, your reason for growth. Life is for living and I won't spend my life feeling cheated and downtrodden.

Comment

the Brazillian camp is a good thing. The fact is the youths are been set up for failure. We need to do way more. Long before tournament. Some a the youths don't have a idea about the basic and a that a my concern. Not even the talent level which you talk about.

Comment

Basics, yuh mean control an pass.? but di U17 look far bettah dan dem; bettah crop ah playahs inna fi mi opinion.

Comment

Working...
              X