I hope the JFF

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• I hope the JFF

Can seal up a deal with a new Kit manufacturer in time for the upcoming games, if not for the T&T clash, then for the Argentina clash (Is this game official by the way?)

We cant afford to be giving UHLSport a free ride.
    President of the FACCAC - Fans Againts Clueless Crenston and Cronies (cronies include Mosiah and Sicko)

Why wi playing T&T? Mi nuh waan di
    half spot ting rub off pon wi ehnuh.

Hush mi Trini bredrin dem fram ova so is mi mout mi ah mout unnuh
    cuz. Nuh watch nutten wi ah fambily

Comment

a wa do you so?

The more rating we get a the sweeter the deal. Make we cork up the stadium a few more times and build the vibes nuh then them have fi talk to we wid respect.

Yuh nuh think them see the staduim cork the other day? Cork it a yard and Hingland again then we can use the roladex.
      • Don't let negative things break you, instead let it be your strength, your reason for growth. Life is for living and I won't spend my life feeling cheated and downtrodden.

Comment

Wi want to play England
        now that we are serious about ball once more. Ah bet yuh dem
        nuh waan play wi. Same way when wi did bubble inna 98 dem neva waan
        dance wid wi. Ah guess dem have dem ranking fi protect.

Dis is why mi rate Brasil; dem nuh hide fram nuh side on dis planet (btw our record wid dem nuh shabby at all. check fi Mexico some 5 an 6

Comment

can't blame them. We didn't even give them a run in the park.

Would love a game offa dem still.
          • Don't let negative things break you, instead let it be your strength, your reason for growth. Life is for living and I won't spend my life feeling cheated and downtrodden.

Comment

and wi still owe them.

Comment

Working...
            X