X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Villa just mash up a side

4-1 pon Newcastle

John Karew scored a hatrick.

A wonder if Newcastle want back Big Sam?
    • Don't let negative things break you, instead let it be your strength, your reason for growth. Life is for living and I won't spend my life feeling cheated and downtrodden.

How you manage so many goals without a twenty million dollar striker?

Comment

As the elder woulda say TEAM
      • Don't let negative things break you, instead let it be your strength, your reason for growth. Life is for living and I won't spend my life feeling cheated and downtrodden.

Comment

Di Bess English Manager Right NOW. Dis yah likkle man dangerous bad. Wid di players weh him have him soon put Villa back inna di toppa top class ah English football

Comment

myYout, he is not English but British

Originally posted by myYout View Post
          Di Bess English Manager Right NOW. Dis yah likkle man dangerous bad. Wid di players weh him have him soon put Villa back inna di toppa top class ah English football
          if you are referring to Martin Oneil
          http://img.photobucket.com/albums/v6...w-kit-0708.gif the wisdom and courage of my mind and the strength and vigour of my body", to enable them to enjoy a better life. I ask God's blessings on our nation. I ask for His guidance on the government that I will lead as we face the challenges of the future. I know that we can't even walk without Him holding our hands. http://img.photobucket.com/albums/v6...aa20b58a33.gif

Comment

Said one; Him British to Yes kah England a part a Britain; But as mi seh; di bess English Manager ah Englan. Ah British Manager wouldah haffi contend wid Alex Ferguson who British to.

Comment

Working...
            X