Is this racism?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Originally posted by Warlord View Post
    And i think you're one of the Jamaican haters on big soccer. Your comments with respect to reggaeboyz and our nation proves that, but mek no mistake for as long as you people continue to try and slag Jamaica I will defend my country.

As a Haitian you don't even have one leg to stand on since your nation is the poorest in the western hemisphere.
    Are you Jamaican or Trini? Make up your mind lol

Comment

Originally posted by pace8 View Post
      Are you Jamaican or Trini? Make up your mind lol
      born and bred in JA. But I also support Trini because my father is from there. How many times do i have to tell you that. or yuh nuh overstand?
      Last edited by Warlord; December 3, 2007, 07:44 PM.

Comment

Originally posted by pace8 View Post
        It didnt hurt me...no, I just wanted to prove to you that most jamaicans wont suport u. And i think thats the case.

then where are most of the posters that supposedly agree wit you? Why aren't they defending you?

And it does hurt you. Words are deeper than anything else.

Comment

who's says I don't like black people? Don't try to pull the racism card. My comments are directed at you haitians. You favor West African more than anyone else in the caribbean. You are clearly jealous of my ethnicity.
          Bredrin keep the race ting outta it. If yuh nuh like Haitian, yuh nuh like Haitian but nuh come diss man roots. Nuff Jamaicans favour West Africans too so dont violate. Don't diss the roots yuh zimmie. Plus, why do mixed ppl believe that blacks are jealous of them? Why u feel mixed ppl better? Yow mi jus a say keep it clean yuh zimmie. Lef out man African roots outta this cause if u bring that outta road yuh get frig up.

Comment

Originally posted by Lionpaw View Post
            Bredrin keep the race ting outta it. If yuh nuh like Haitian, yuh nuh like Haitian but nuh come diss man roots. Nuff Jamaicans favour West Africans too so dont violate. Don't diss the roots yuh zimmie. Plus, why do mixed ppl believe that blacks are jealous of them? Why u feel mixed ppl better? Yow mi jus a say keep it clean yuh zimmie. Lef out man African roots outta this cause if u bring that outta road yuh get frig up.

Yow,

Mi can sey whatever mi feel like...a suh it go. Every man hav him own opinion. Mi nuh inna no long argument. Who vex, vex.... a fi dem problem.

Comment

Yow,

Mi can sey whatever mi feel like...a suh it go. Every man hav him own opinion. Mi nuh inna no long argument. Who vex, vex.... a fi dem problem.
              Wha u need fi do a fight Durex and Trojan fi mek a extra small condom for Indian people lol.

Comment

Originally posted by Lionpaw View Post
                Wha u need fi do a fight Durex and Trojan fi mek a extra small condom for Indian people lol.
                bredrin,

When mi hear smaddy a talk bout size that mean sey dem have a problem wid their own shortcomings.

Comment

Working...
                X