Mi hear seh Tiger Woods wife set to collect

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Mi hear seh Tiger Woods wife set to collect

$750 Million US and receive full custody...

Di IMF loan is likkle more dan dat...

Sumting nuh right yah suh....

Mussi End of Days..

Straight extortion dat. Him mussi have nuff skeleton in the closet for him to agree to that.
    "‎It is easier to build strong children than to repair broken men" - Frederick Douglass

Comment

Didn't Lady Saw duh a tune called "Woman dem name suh dem born lucky, all areoplane dem get tru di ..... "?
      "Jamaica's future reflects its past, having attained only one per cent annual growth over 30 years whilst neighbours have grown at five per cent." (Article)

Comment

Originally posted by Islandman View Post
        Straight extortion dat. Him mussi have nuff skeleton in the closet for him to agree to that.

Dat a more than extortion to rhatid. An bet a nedda bredda a gu spend the man money. All my skeletons dem coulda exhume but mi would a fight dat amount of $$
        Life is a system of half-truths and lies, opportunistic, convenient evasion.”
        - Langston Hughes

Comment

Me too. Only a murder charge me woulda pay dat amount a money fe keep unda cover!
          "‎It is easier to build strong children than to repair broken men" - Frederick Douglass

Comment

That would beat the world record alimony that Michael Jordan paid to Juanita by far
            Solidarity is not a matter of well wishing, but is sharing the very same fate whether in victory or in death.
            Che Guevara.

Comment

Ah tigah bwoy, yuh haffi pay dung pan dem special breed deh. it hot but hush, a fi yuh judgement dat.

Comment

No wonder him can't lick a ball straight today.

It hard when you have fi pay fi keep secret especially when two years down the road them a go buss it pon you.
                • Don't let negative things break you, instead let it be your strength, your reason for growth. Life is for living and I won't spend my life feeling cheated and downtrodden.

Comment

I hope him throw down a whole heap more than 10 or 12 gyal fe it cost him $750 million.

Not even Wilt Chamberlin wid him 20,000 is enough fe dat amount a money.

Look like him must really have some serious problem we nuh know bout.
                  Last edited by Islandman; July 2, 2010, 02:30 PM.

Comment

bwoy mi nuh si di mup mup whey worth dat...neither in quantity nor quality!

Infidelity does not consist in believing, or in disbelieving; it consists in professing to believe what he does not believe. Thomas Paine

Comment

Originally posted by Gamma View Post
                      bwoy mi nuh si di mup mup whey worth dat...neither in quantity nor quality!
                      You got that right star Tiger is an eediat
                      - Langston Hughes

Comment

Total ******************** idiot. Thought he had better sense than that.

Comment

Damn Tiger, could've had paid off the IMF loan and got all the pretty gals that Jam. has to offer. Him coulda pick, choose and refuse
                          - Langston Hughes

Comment

i think that is EXACTLY what landed him in hot water to begin with!!! as earl woods said.."what were you thinking?"

Infidelity does not consist in believing, or in disbelieving; it consists in professing to believe what he does not believe. Thomas Paine

Comment

Working...
                            X